كاظم دهقان

اطلاعات شخصی

  • تاريخ عضويت: 1393/04/01
  • بازديد از پروفايل: 794
  • محل سکونت: اصفهان
  • تاریخ تولد: 1355/06/30
  • آثار ارسالی: 2
  • وب سايت: kade8404@gmail.com
  • خروج

لیست دوستان

لینک های مورد علاقه

    هنوز هیچ لینکی ارسال نشده است
115 :امتیاز کاربر
  • تعداد يادداشت: 2
  • تعداد خبر: 0
  • تعداد آلبوم: 0
  • تعداد فایلهای صوتی: 0
  • تعداد ویدئو: 0
جلوبندي ـ[39 بازدید]
سلام دوستان:   يه مدتيه تو شهر كه رانندگي ميكنم يه صداي گروپ گروپ از زير پاي راننده به گوش ميرسه كه خيلي روي مخه . فقطم سمت راننده است و اصلا صداي تق تق يا صداي آهن نيس و خيلي خفه وپشت سر هم  وقتي از روي تركهاي آسفالت رد ميشي پشت سر هم اين صدا مياد . رو دست انداز صدا ندارم . حس ميكني دقيقا از زير لاستيك سمت راننده و ...
+ سینا شیوایی
جناب دهقان بنده 68هزار کیلومتر با 315 رفتم این مشکل پابرجاست از کیلومتر 10 هزار تقریبا این مشکل پیش اومد هر سری بردم نمایندگی کالیپر ترمز رو بوش گذاری کردن که تقریبا 1000 کیلومتر که می رفتیم صداش قطع میشد اما دوباره صدا برمیگرده می تونم بگم اصلا نفهمیدم چیکار کردن از خود نمایندگی هم می پرسیدم چیکار کردیم فقط می گفتن درست کردیم!الان دیگه ماشینم گارانتی نداره می خوام ببرم بیرون ببینم چی میگن .شما هم اگه به نتیجه ای رسیدید اطلاع بدید لطفا
3 دي 1395 ساعت 09:33
+ مهدی جانمحمدی
احتمالا یکی از این دو مشکل رو داره 1- لقی بوش کالیبر سیلندر ترمز خودرو است که در محصولات مدیران خودرو شایع است به خصوص در 530، اگه این باشه که نود ونه درصد همینه چند راه حل داره : الف تعویض کالیبر با کالیبرهای نو که اگه جا گشاد کرده باشه فایده ای نداره و غیر از اون هم دوباره برمیگرده. ب کالیبر رو بدین تراشکاری دورش شیار بندازه و اورینگ روش بندازین (جلوبندی ها خودشون واردند) بهتره دو تا شیار و دوتا اورینگ روی هر کالیبر بندازید، این مطمئن ترین راهه. ج استفاده از نوار تفلون ویا گریس که موقتی میشه. د گذاشتن یک نوار فلزی زنگ نزن مثل استیل در کنار کالیبر ها جهت جلوگیری از لقی که اینهم خطرناکه 2- ممکنه صدا از لقی بوش طبق باشه که باید چک کنید
3 دي 1395 ساعت 22:36
گيج روغن ـ[474 بازدید]
روغن ماشينو تازه عوض كردم ولي گيج را كه مي كشم نزديك مينيمم را نشان مي دهد با فيلتر 4.5 ليتر روغن ريختم ...
+ M- Shalchi
باید هنگامی که موتور خودروتون که چند ساعت خاموشه، گیژ روغن را بیرون بکشید و ببینید. در هنگام روشن بودن خودرو، روغن توسط اویل پمپ به درون منافظ موتور و میل لنگ، میل سوپاپ و غیره پمپاژ می شه، در نتیجه باید صبر کنید تا روغن به کارتر برگرده و سپس گیژ را بیرون آورید ...
9 تير 1393 ساعت 11:41
+ EHSAN FARAJI
نظر جناب شالچي كه درسته فقط شما 4.5 ليتر رو چه جور محاسبه كدري ( ظرف 4 ليتري + ظرف 1 ليتري ) يا جور ديگه
9 تير 1393 ساعت 12:19