بهمن داودی

اطلاعات شخصی

  • تاريخ عضويت: 1394/10/12
  • بازديد از پروفايل: 599
  • محل سکونت: مشهد
  • تاریخ تولد: 1360/05/03
  • آثار ارسالی: 11
  • خروج

لیست دوستان

لینک های مورد علاقه

    هنوز هیچ لینکی ارسال نشده است
264 :امتیاز کاربر
  • تعداد يادداشت: 2
  • تعداد خبر: 7
  • تعداد آلبوم: 2
  • تعداد فایلهای صوتی: 0
  • تعداد ویدئو: 0
سال نو مبارک ـ[45 بازدید]
سلام سال نو بر همگی دوستان مبارک. انشاالله سالی خوب و پر برکتی داشته باشین
+ بابک عباسی
سال نوی شما و همگی همباشگاهیهای عزیز مبارک.
13 فروردين 1395 ساعت 23:30
+ هدايت عسگرخان مسكن
سال نو شما بر شما و تمامی دوستان باشگاه مبارک باشه. با آروزی سالی پر از موفقیت و بهروزی
19 فروردين 1395 ساعت 00:32
روز مهندس ـ[61 بازدید]
پنجم اسفندماه روز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی رو به همه مهندسین عزیز تبریک عرض میکنم. روزتون مبارک
+ محمد حسين گلرسان کرماني
سپاس. بر شما نیز مبارک باد
8 اسفند 1394 ساعت 17:12
+ M- Shalchi
احسنت به فكرت، مهندس
8 اسفند 1394 ساعت 18:29
x33 ـ[12 بازدید]
+ بابک عباسی
به سلامتی سوار شین
30 فروردين 1395 ساعت 15:29
x33 ـ[85 بازدید]
+ هدايت عسگرخان مسكن
مبارکتون باشه
26 بهمن 1394 ساعت 02:31
+ فـرهاد رنـجـبـر
چند روز قبل با صدای زوزه و ویز ویز عجیبی از یر ماشین به چند اگزوز سازی مراجعه کردم ، وقتی دیدم که از هیچ چیز ایکس33 سر نمی آورند ناچارا به نمایندگی های مجاز مراجعه کردم. اولا که طبق معمول خیلی سرد و پرمدعا برخورد کردند ثانیا مطابق روال صحبت خواباندن ماشین حداقل برای یک الی 2 روز کردند. نمایندگی های کرمی کرج که فاقد صلاحیت فنی می باشند در این زمینه حضور دوستان اعلام می شود تا از مراجعه به این شیادان خودداری گردد. نمایندگی 299 البرز بهروز کرمی (میانجاده - خیابان بهشتی) کرج ، خیابان شهید بهشتی ، بعد از میان جاده ، نمایندگی 299 مدیران خودرو ----------- نمایندگی فروش مدیران خودرو کد 226 ایمانی کرج ایشان هم یک زیرزمین را تبدیل به تعمیرگاه کرده که فاقد هرگونه امکانا فنی و مطلوب مشتریان هست. القصه نمایندگی 299 البرز - کرمی مراجعه کردم اونجا یک عده کار چاق کن هستند به که برای پذیرش مشتریان کلی کلاس می گذارند و در نهایت قبل از انجام کار قیمت های نجومی را به مشتری می گویند که اگر مشتری نگون بخت راضی شد که نفر پذیرش هم حق السهم خود را می گیرد. دوستان بنده به دلیل خرابی سیستم اگزوز به آنجا مراجعه کردم ولی نه کارشناس دیده و نه ماشین روی چاله رفته ، نفر پذیرش فتوا صادر می کند که هزینه شما حدود یک میلیون و هفتصد و هفتاد هزار تومان است !!!آخر آدم ناحسابی هنوز کماشین روی چاله نرفته ، شاید یک پیچ شل شده باشد !!! چرا هیچ نظارتی روی نمایندگان نیست ! من نه از پشت کوه آمده ام و نه ناشی هستم که اینطوری سرم کلاه بگذارین! نمایندگی دوم هم دقیقا بدون پذیرش و بررسی خودرو قیمت یک میلیون و سیصد هزار تومان را اعلام کردند !!! دوستان دفتر حمایت و رضایت مشتری خواهشا اگر خواهان حمایت هواداران هستید به جای بزک و دوزک های قرمز و جشن و... فکری به حال نمایندگان بدسابقه نمایید . نه قطعه دارند و نه دانش فنی ! بعد از اینکه قیمت های وحشتناک هر دو نمایندگی را شنیدم ، به یک کارگاه اگزوز سازی مراجعه کردم. جوان خوشرویی بود که به او شرح ماوقع را گفتم که هنگام گاز دادن خودرو، قطعه صدای ویز ویز شدید (مثل ترکیدگی یک قطعه فلزی در اگزوز) از زیر ماشین میاید. ماشین را روی چاله سرویس بردم. با وجود اینکه لباس پالتو بلندی تنم بود با وی به زیر خودرو رفتم و کل مسیر را با خودش چک کردیم. انباره سالم بود. هیچ نو ترکیدگی یا سوراخی در مسیر ابتدا تا انتهای اگزوز نبود. دو منبع یکی ادر اول مسیر و یکی در وسط مسیر لوله اگزوز مانده که چک شود. اولی را با سیم مفتول مسی چک کرد و هیچ گونه آثار خرده فلز یا پودری و براده ای نبود ولی در منبع خروجی که از موتور بیرون آمده بود آثار خرد شدن و پودرهای سفید مشهود بود. مسیر اگزوز را کامل باز کرد و اقدام به تخلیه کاتالیست خرد شده نمود . دوستان خودروی من کم شتاب شده بود و یکباره بعضی وقتها کامل مانند خفه شده ها یکباره وقفه ای میکرد و بعد از چند ثانیه مجددا ادامه مسیر میداد. لازم است در مورد کاتالیست برایتان بگویم. کاتالیست یک قطع ای است كه متوسط عمر این قطعه چیزی حدود چهار سال است و پس از مدت زمان یاد شده باید قطعه مورد نظر تعویض شود. دوستان خوبم، اگزوز از سه بخش اتصال به موتور، میانی و انتهایی ساخته می شود که در این میان کاتالیست به دلیل نیاز به دمای 800 درجه سانتیگراد در قسمت اول تعبیه می گردد و بخشهای دوم و سوم در کاهش دما و صدا موثرند. این وسیله می تواند برای کاهش خروج گازهای خطرناک حاصل از سوزاندن سوخت تاثیر بسزایی داشته باشد. در امور مربوط به تقویت موتور از اگزوزهایی استفاده می شود که کمترین مقاومت را در عبور گازهای خروجی داشته باشد که به تنفس بهتر موتور کمک بسزایی می نماید. یعنی بعبارت دیگر در خودروهای با شتاب بالا معمولا در مسابقات یا آفرود ها این قطعه واسط را حذف میکنند. شتاب خودرو به طور قابل چشم گیری افزایش می یابد. سرعت و شتاب گیری حتی از وقت صفرکیلومتر بودنش هم بیشتر شده است. کاتالیست قطعه ایست که در مسیر خروج دود از اگزوز نصب می شود تا میزان آلایندگی خودرو را کاهش دهد. البته بنده با توجه به اینکه هنوز موتور سیکلتها و اتوبوس های دودزا را در شهر می بینم که هنوز در شهر تولید دود و آلودگی میکنند هیچ دلیلی نمی بینم که نفس خودروی خود را بگیرم . این قطعه به چون به سختی تعویض می شود معمولا این نمایندگی های زرنگ اقدام به تعویض یکجای قسمت ابتدایی لوله و منبع کاتالیست اگزوز می کنند. آنهم هزینه اش حدود یکصدو هفتاد تومن هست نه اون مبالغ ! خلاصه کلام من با 60 هزارتومن ! بله فقط شصت هزار تومن و با کمک به تعمیرکار اگزوز توانستم از هزینه میلیونی نجات پیدا کنم. این عمل را توصیه میکنم برای دوستان 530 دار و ایکس33 دار که حدود 4 الی 5 سال هست که سوار می شوند انجام دهند. چون دیدم تعمیرکار خوبی بود یک سر اگزوز استیل گرد هم از وی به مبلغ 20 هزار تومن گرفتم با اجرت 15 تومن نصب کرد. چیزی که در نمایندگی ها با مبلغ های بالایی انجام می گیرد. خلاصه کلام: حذف کاتالیست = قدرت ماشین بالاتر میره یه مقداری هم مصرف سوختش اضافه میشه ولی در صدا تاثیر نداره و هیچ زوزه یا غرشی هم نداره. برداشتنش برای ماشین هیچ ضرری نداره ولی برای هوا چرا !!! ارادتمند همه دوستان mvm سوار مهندس فرهاد رنجبر
28 بهمن 1394 ساعت 17:05
ارسال ایمیل ـ[37 بازدید]
با سلام و عرض پوزش از تاخیر در ارسال ایمیل ها برای تمامی دوستانی که آدرس ایمیل داده بودن ارسال شد اگر به دست هریک از دوستان نرسیده بفرمایند تا دوباره بفرستم
+ علیرضا نادری
باسلام اگر لطف کنین برای من هم ارسال نماییدnaderimails.gm@gmail.com
7 بهمن 1394 ساعت 14:12
+ علیرضا نادری
جناب داودی عزیز بابت فایلهای ارسالی ممنون متشکرم
20 بهمن 1394 ساعت 22:31