محمدمهدی باوندپور

اطلاعات شخصی

  • تاريخ عضويت: 1392/04/01
  • بازديد از پروفايل: 20618
  • محل سکونت:
  • تاریخ تولد: 1369/11/07
  • آثار ارسالی: 786
  • وب سايت: mmbavandpoor@yahoo.com
  • خروج

لیست دوستان

لینک های مورد علاقه

    هنوز هیچ لینکی ارسال نشده است
7420 :امتیاز کاربر
  • تعداد يادداشت: 416
  • تعداد خبر: 349
  • تعداد آلبوم: 2
  • تعداد فایلهای صوتی: 0
  • تعداد ویدئو: 19
یک سوال ـ[136 بازدید]
سلام به دوستان عزیز و گرامی، امیدوارم حالتون خوب و خوش باشه.. . یه سوال دارم.. من سیستم صوتی ماشین قبلیم(پارس ای ال ایکس) رو توی خونه نصب کردم با منبع تغذیه سوییچینگ (سیستمم شامل دو تا ساب و دو تا آمپ و 4تا باندو و ضبط تک دین(از اون مدل پژویی یا پرایدی ها) هست.. همه چیز مرتبه و صدای بسیار عالی و معرکه میگیرم ...
+ بابک عباسی
درود بر جناب باوند پور. قطعاً سیستم صوتی بسیار خوب و با کیفتی در آمده. راستی اسپیکر چی استفاده کردید؟ اما پیشنهاد من اینه برای فرمایش شما اینه که: شما یک عدد آدابتور 12 ولت 1 آمپر مرغوب که شبیه شارژر موبایلهاست (از نوع سوئیچ مود) تهیه کنید و سیم زرد یا نارنجی که روی پخش دارید (که در حال حاضر قاعدتاً با سیم قرمز پاور اصلی بخش آمپلی و سیم چراغهای پنل هر سه را به منابع تغذیه متصل کرده اید) و فیوز 1 آمپری در سر راه خود دارد و به آن برق سیستم هم گفته می شود از 2 یا 1 رشته سیم دیگر جدا کرده و مستقلاً به آدابتور 12 ولت عرض شده متصل نمایید. مطمعناً می دانید که این آدابتور باید همیشه به برق متصل باشد و بخش حافظه و سیستم انرژایز بماند (البته این مورد در مواردی چون تلفنهای بی سیم و حتی سیستمهای صوتی خانگی طبیعی است). در این حال با خاموش و روشن کردن پاور اصلی دیگر هیچ مشکلی برای تنظیمات شما پیش نمی آید. در واقع در خودرو این سیم مستقیماً و دائم به قطب مثبت باتری متصل است.
8 خرداد 1395 ساعت 15:41
+ . صابری
آقا محمد جان خیلی مواظب باشید با ناشکاری ..... آداپتور وسیم های غیراستاندار = کل سیم کشی ماشین دچاره آتش سوزی می شود وفیوزها همگی خواهند سوخت بهتره یک با یک سیم کش وباطره ساز خودرو که درخوده نمایندگی است مشورت کنی دوستان قسمت برق ، سیم ، فیوز ها همگی با هم درارتباط هستند با کوچکترین اشتباه وناشکاری ما خسارت زیادی به خودرو خواهد رسید پس همیشه احتیاط کنید..
8 خرداد 1395 ساعت 16:25
کمک کمک ـ[116 بازدید]
سلام به دوستان عزیز و گرامی، امیدوارم حالتون خوب باشه. . یه چند وقتی هست یه مشکل بدی پیدا کرده ماشینم و الان دیگه به اوجش رسیده. فرمان ماشین کاملا هرز شده و وقتی ارتفاعشو بالا میبرم تقی دوباره میفته پایین. هرچقدرم زور میزنم واسه سفت کردن اهرمش که فرمون وایسه رو ارتفاع تنظیمیم فایده نداره، یعنی اهرمش سفت و بسته میشه ...
+ . صابری
سلام آقا مهدی جان بنظرم اهرم ارتفاع فرمون لقی پیدا کرده یعنی خوردگی قطعات اهرم ایجاد شده واهرم نمی تواند خودش را ثابت نگاه دارد وعلت آن بخاطره بی کیفیتی اهرم است که با چند تنظیم فرمان به چنین حالتی اوفتاده باز بدهید نمایندگی بطور دقیق بررسی کنند.
14 ارديبهشت 1395 ساعت 12:58
+ بابک عباسی
درود بر جناب باوندپور. به صورت موقت می توننین کاغذ چند لایی رو زیر قسمتی رو که با بدنه در تماسه در حالتی که دسگیرش در حالت باز قرار داره بزارین و بعد محکم ببندینش. لقی ایجاد شده موقتاً برطرف می شه.
14 ارديبهشت 1395 ساعت 15:06