علت افت قیمت ام وی ام ـ[2973 بازدید] [63 امتیاز]

سلام.  سیاست اینه که فقط خودرو اشغال ایرانی بخری.یعنی پراید 5میلیونی را ما تو ایران باید 23میلیون بخریم.درواقع علت افت شدید قیمت خودروهایی مثل ام وی ام که ما سواریم همینه.وقتی خریدی صاحب اول واخریش خودتی مگراینکه با یه قیمت مفت بدی که ازت بخرن!!!!

نویسنده: طاها طاهری 5 آذر 1395 ساعت 20:45
+ سعيد پورصناعي
دوستان اونچه كه من از اين ماشين ديدم و متوجه شدم ماشينه خوبيه با معايبي كه هر خودروي ديگه اي ميتونه داشته باشه حالا يكي كمتر يكي بيشتر تا حالا بارها از بازرسي هاي مختلف باهام تماس گرفتن و سوالاي مختلفي كردن كه به همشونم جواب دادم و ثبت شد حتي پيگيري هم كردن ولي مشكل ما آمار و بالا بردن اون نيست مشكل رفع نواقصيه كه توسط مشتريان و اعضاي اين خانواده مطرح ميشه و داشتن همين مزيت ميتونه براي يك شركت افتخار باشه مهم توانايي نگه داشتنشه . چيزي كه من از اين ماشين ديدم هنوز خود نمايندگي ها هم تو تنظيمات اوليش كه بنظرم تخصص ميخواد عاجزن اين يعني اينكه تكنولوژي بالايي داره و شايد بخش آموزش فني در آموزش و انتخاب تكنسين البته نه تمامشون ضعيف عمل كرده چرا كه وقتي مشكلي براي ماشين پيش مياد تك و توك تشخيص ميدن يا از پس برطرف كردنش برميان . تامين قطعاتشم كه بله . مونتاژ نامناسب هم كه بله . افت قيمتشم كه منطقي نيست ولي با اين وجود از سواريش لذت ميبرم و چسبندگي فوق العاده اي در جاده داره . اي بي اس ضعيف . در فصل گرما و فول سرنشين كلاچ داغ ميكنه و بعد از داغي اتاقو ميلرزونه و بو ميده . به فراخور اون كولرم كم مياره . ولي بازم دوسش دارم به شرط اونكه خودشو درست كنه .
15 آذر 1395 ساعت 16:50
+ آرش فتحي
مدیران خودرو باید سیاستهاشو عوض کنه وگرنه با نظرات منفی دارندگان و نشر اون به عنوان یه خودرو ساز بد معرفی میشه و آینده جالبی در انتظارش نیست حتی اگه روز به روز ماشینهاش زرق و برق بیشتری پیدا کنه
23 آذر 1395 ساعت 10:49
+ فـرهاد رنـجـبـر
بنده از قدیمی ترین مشتریان مدیران خودرو هستم. که با همراهی دوستان از ریسکی که کردیم و تاوانی که دادیم انتظار حمایت از مدیران خودرو را داشتیم ولی متاسفانه این دوستان در شرکت مدیران خودرو ما را فراموش کردند که اولین محصولات آنها را ما خریدیم. در فستیوال ها و شهر چرخونی ها ما رفتیم و... اما الان ما که کلا پنجاه نفر هم نمی شیم را رها کرده.
2 دي 1395 ساعت 11:32
+ مهدی جانمحمدی
این مشکل در سال های اولیه پس از خرید اتفاق می افته و بعد از اون خیلی مشهود نیست من یه 110 مدل هشتاد و پنج دارم که آزمایشی در یکی از سایت های اینترنتی گذاشتم که ظرف یکی دوروز چند تا مشتری پا معامله با قیمت خوب پیدا شدند
3 دي 1395 ساعت 22:39
+ رضا عظیمی
فقط وفقط به فکر در امد شرکت هستن وبس
7 دي 1395 ساعت 08:26
+ مجید سکوت
سلام به همگی . از مدیریت محترم باشگاه در خواست میگردد حداقل جوابیه ای از بخشهای مرتبط اخذ و اینجا اعلام شود.
22 دي 1395 ساعت 10:46
+ محمد رضایی
دوستان من هم بعد از کم لطفی بعضی نمایندگی ها و البته افت قیمت شدید ماشینم رو فروختم ولی با این سیاستها مدیران خودرو باید شعارش رو عوض کنه (مدیران خودرو ایده آل ؟؟؟!!!!!!)
22 دي 1395 ساعت 16:41
+ علیرضا فولادی
احسنت بر همگی هزاران لایک .
4 بهمن 1395 ساعت 19:21
+ رضا عظیمی
من هر کاری کردم دیدم خیلی ضرر میکنم از خیر فروختن گذشتم
8 بهمن 1395 ساعت 10:06
+ قربان محمد تاجی پور
علت افت قیمت خودرو ام وی ام فروش با قیمت اولیه خیلی بالا و بشتر از ازش خود خودرو هستش مثلا چرا برلیانس افت نداره یا ال 90 خوب ارزش کالا همینه . وقتی 315 که ارزش واقعی آن از ال 90 پایینه ولی 5 تومان از اون بالا فروخته میشه خب افت شدید هم توی بازار میخوره
13 بهمن 1395 ساعت 09:56
+ قربان محمد تاجی پور
من به شخصه دیگه به کسی ام وی ام را توصیه نمیکنم و هرکه هم بخواد بگیره منصرف میکنم
13 بهمن 1395 ساعت 09:57
+ حسن وفایی نیا
غلت افت شدید قیمت ام وی ام شرایط فروش بسیار متنوع با پیش پرداخت های بسیار کم هست ، به طور مثال با 30 میلیون شما می تونین تیگو بخرین ، بقیه هم وام ، اگر پراید هم با 5 میلیون پیش فروش بفروشن ، اون هم به صورت گسترده پراید هم قیمت کارخونه با بازار تفاوت فاحش خواهد داشت
5 اسفند 1395 ساعت 18:45
+ غلامرضا نعمتی
گل گفتی دکتر جون.یادمه واسه خرید تیگو 68میلیون نقد واریز کردم بعد از دوماه تحویل گرفتم تازه اونم با پارتی و لطف دوستان ولی حالا....
24 اسفند 1395 ساعت 08:44
+ مجید نوری
قطعات عجیب....... چراغ ای بی اس ایکس سی و سه گاهی روشن میشه..... بردم نمایندگی، بدون اینکه جواب درستی بدن گفتن باید دوتومن بدی و بلاک ای بی اس رو کلا عوض کنی....... آخه انصافه؟؟؟
2 ارديبهشت 1396 ساعت 11:37
+ فـرهاد رنـجـبـر
من دیروز این اشغال را فروختم و برای همیشه از این کابوس رها شدم. توصیه می کنم شما هم این کار را بکنید.
3 ارديبهشت 1396 ساعت 10:21
+ رامین گلزارمنش
ام وی ام را بخری بیاری خونه و فرداش تصمیم بگیری بفروشی حداقل 10 میلیونش نیست... آخه این افت قیمت واسه چیه؟/؟
29 مهر 1396 ساعت 15:15
+ مصطفی فرزان
افت قیمت برای اینه که من ظرف سه سال 16 بار کمک عوض کردم ، دو بار دسته موتور، یک بار توپی abs چرخ جلو، دو بار کاتالیست ( به علت شکستن خود بخودی) ، تعمیر گیربکس، تعویض پنل بخاری ، تعویض کنترل صوتی روی فرمان، تعویض لوازم سیستم تعلیق ( لاستیک های تعادل پودر شده بودن )، تعویض پمپ بنزین و خیلی بدبختی های دیگه ، فکرش رو بکنید برای هر مورد هم ماشین چند روز تعمیرگاه خوابید ه بود. ولی حالا خیلی خوشحالم که به مفت فروختمش و حالا 15 ماهه که یه خودرو تولید داخل سوارم و یه بارم به تعمیرگاه نرفتم ، حتی سرویسهای دوره ای رو هم در منزل برام انجام میدن، در صورتی که مدیران خودرو فقط برای یه سرویس دوره ای که فقط روغن و فیلتر بود حداقل یک روز کامل باید ماشین تو تعمیرگاه می موند. همه فاکتور هاش رو هم دارم.
8 خرداد 1397 ساعت 22:53
+ فریبرز فریدنی
با سلام یکی از مهمترین ایرادات فروشندگان خودرو در ایران در نظر نگرفتن ادامه دار بودن خرید هر مشتری است و پس از فروش یک دستگاه خودرو دیگر مشتری مداری را برای استمرار فروش خود از یاد می برند و جهت یافتن مشتریهای جدید دست به روشهای فروش اقساطی دراز مدت و روشهای جذاب دیگر جهت مشتریهای جدید میزنند که بر کمپانی هزینه های زیادی را تحمیل میکند .با آنکه تنها با برخوردی مسولانه با خریداران فعلی میتوانند تبلیغاتی رایگان را توسط آنان داشته باشند ونیز خریداران فعلی در خریدهای بععدی خود نیز مستقیما به همین کممانی مراجعه کنند .وای چرا چنین می کنند؟ آیا مدیران لایق مدیران خودرو این درس اولیه مهندسی فروش را از یاد برده اند که مشتری ما نباید تنها برای یکبار از ما خرید کند یا جهت گیری نادرستی در راستای خوش نامی شرکت دارند. به اعتقاد من این دوستان اشتباه اصلی وقتی انجام می دهند که مشتریها تعدادشان زیادتر شده و مانند گذشته توانمندی پرسنلی برای سپورت کل مشتریهای قبلی و فعلی را ندارند و ضرر این را در فروش خودرو هنگام وجود تعداد رقبای بیشتر در بازار می بینند البته در شرایط تحریم و انحصاری بودن چند شرکت محدود این مشکل کمتر مشاهده می شود.راه حل مساله نگاهی عمیق تر به آغاز ورود شرکت به بازار خودرو است و دیدگاهی جدید به منظور صادرات خودروهای تولیدی تا شرکت خوشنام تر شود و مجموعه تولید ارتقا کیفیت پیدا کند.گذشته به ما می آموزد که چه تلاش صادقانه ای برای معرفی شرکت و حفظ مشتری نموده ایم و اخلاق مشتری مداری را به ما باز می گرداند .تنها CRMمکانیزه علاج سازمان تولیدی نیست باور به حفظ و راضی نگه داشتن مشتری در تغییر طرز تفکر امروز ما امکانپدیر است. رکود نیروهای متخصص و یکنواختی کاری ما را به این نتیجه می رساند که برای بازاری وسیعتر و مشتریانی وفادارتر باید کادرهای فنی و مهندسی خود را نه تنها جابجا کنیم بلکه با بررسی دقیق سازمان افرادی که بالقوه توان لازم برای اهداف سازمان را ندارند با مهندسین با تجربه دارتر و با انگیزه جایگزین نماییم.سازمان مدیران خودرو نیاز به پایش در زمینه فنی و بازاریابی داخلی و خارجی دارد تا حداقل در بازارهای پر رقابت منطقه ای حرفی برای گفتن داشته باشد با تشکراز حوصله شما در مطالعه مطلب ارایه شده به امید بهبودی مستمر در شرکت مدیران خودرو و کل صنعت ایران
23 خرداد 1397 ساعت 19:05
+ د.ا (مصفا)
سلام دوستان عزیز و قدیمی و جدید امیدوارم که حالتون خوب باشه
8 مرداد 1397 ساعت 01:39