1
من ام وی ام خودمو دوست دارم شما چطور ـ[38 بازدید] [4 امتیاز]
من از ام وی ام 315راضیم
امروز یک سال است که ام وی ام خود را تحویل گرفتم وبا اون عید مسافرت دور ایران رفتم و خیلی هم راضیم می خواستم ماشینو عوض کنم یک دونه صفر شو بخرم اما متاسفانه خیلی ارزون می خرند نمی دانم چرا یه دونه ماشین کهنه دیگر کارخانه ها خیلی زود معامله میشه اما روی ام وی ام اسم چینی میگذارند وبه قیمت خیلی ارزون می خواهند البته تقصیر خودمونه این سایت ام وی ام یک ماه به یک ماه اپدیت میشه وبه کاربرانش ارزش قائل نیست چه برسد به دیگران. از کاربران خواهشمندم یک قسمت برای خرید و فروش راه بیاندازند وکمی از محاسن ام وی ام تبلیغ کنند تا واقعا ارزش خودرو خانواده ام وی ام معلوم بشه با تشکر
نویسنده: علی اسکندرپور 2 آذر 1395 ساعت 19:46
+ سید احمد هاشمی
سلام من هم کاملا از new x33 cvt خودم که الان 18 ماه است که خریدم راضی هستم... از خودرو راضی هستم ولی از نمایندگی و نحوه سرویس دهی و کمبود قطعات شاکی هستم....یعنی اگر هم روزی ماشین را بفروشم و دیگر سراغ مدیران خودرو نروم به علت کیفیت پایین نمایندگی ها هست... وگرنه از خودرو راضی هستم.... در خصوص افت قیمت هم، من خودم به شخصه به خودرو به چشم یک کالای مصرفی نگاه میکنم و نه به عنوان سرمایه... از افت قیمت هم چندان شکایتی ندارم و معمولا هر خودرو را حداقل 5 سال نگه میدارم.... اما خوب چرا این افت قیمت به نسبت خودروهای وطنی وجود دارد؟؟ 1. شایعات غلط پشت خودروهای چینی و علی الخصوص همین شایعه که صاحب اول و آخر ماشین چینی خودت هستی... 2. طرح های فروش خیلی متنوع و خوب مدیران خودرو که باعث میشه طرف با پولی که میخواهد بده و نقدی خودرو دست دوم مدیران خودرو را بخرد... همان پول را بده و قسطی خودرو نو بخرد.... البته به عنوان یک خریدار بسیار طرح خوبی هست و اما به مالک خودروهای قدیمی کمی فشار میاره... در نهایت به نظرم مدیران خودرو باید مثل خودرو سازان بزرگی مثل هیوندا.. طرح تعویض خودرو نو با کهنه برای برند خودش ایجاد بکند و خودروهای دست دومی را هم که میخرد را یک دست سر و روش بکشد و سرپا بکند و دوباره بدون گارانتی بصورت قسطی بفروشد... این طرح الان توسط هیوندا در آمریکا اجرا میشه و فروش هیوندا را به بالا برده و بازار خوبی برای خودروهای دست دوم هیوندا هم ایجاد کرده...
9 آذر 1395 ساعت 16:09
+ . صابری
آقا سید جان کاملا با نظرشما موافقم متاسفانه صدای ما مشتریان MVM به گوش مسئولین شرکت مدیران خودرو نمی رسه.... یعنی نمی گذارندبرسه.
15 آذر 1395 ساعت 13:03
+ . صابری
ضمنا اگرقطعات این خوروها دربیرون نمایندگی باشه کلیه تعمیرگاهها به راحتی دست به تعمیرمی شوند و خرید و فروش این خودروها بیشترمیشه برای مثال خیلی خیلی کوچک اگرپراید شما در دورترین روستاهای ایران خراب بشه قطعات آن درهمان روستا پیدامیشه واگرخودروی MVM ما درشهرستانی نزدیک پایتخت خراب بشه اولین مشکل تعمیرگاه آزاد و قطعات آن موجود نمی باشد وهیچ کسی ازتعمیرآن سردرنمی آورندشاید این سیاست برای شرکت خوب باشه تا همه به نمایندگی مراجعه کنند ولی این را نمی دانند همین سیاست غلط شرکت باعث افت شدید این خودروها شده وبرای مثال دیگر پراید فامیل ما جمعه گذشته درخیابان خراب میشه و خودتان می دانید جمعه یعنی چه خوشبختانه درهمان خیابان یک تعمیرگاه جمعه بازبودو درعرض 15 دقیقه خودروتعمیرمیشه وحساب کنید خودروی من وشما MVM درهمان جمعه خراب می شد چکارمی کردیم نمایندگی ها مدیران خودرو تعطیل هستند وبیرون هم هیچ تعمیرگاه از ترس و نبوده قطعه به این خودرودست نمی زنندوآن موقع به نظرشما برای مدیران خودرودعا باید کرد و بگویم دسته شما مسئولین مدیران خودرو درد نکند....
15 آذر 1395 ساعت 13:06
+ آرش آذربخش
درود بر دوستان ام وی ام سوار من هم 1/5 سال است که خودرو 315 خریده ام و کاملا از آن رازی می باشم اما وقتی به فکر فروش و تعویض آن با خودرو صفر و مدل بالا تر میفتم از انتخابی که کردم کاملا پشیمان می شوم درست است که خودرو جزو سرمایه نیست و به امید سود کردن نمیشود خودرو خرید ولی افت قیمت تا چه اندازه هم اکنون قیمت صفر خودرو من (315) 44 میلیون می باشد و خودرو من که 1/5 سال کار کرده تنها با 15000 کیلومتر در بازار بیش از 31 تا 32 تومان خریداری نمی شود تازه جالب است که بنگاه دار همان موقع هم نمی خرد می گوید تو نمایشگاه بزار مشتری اومد 31-32 می تونم بفروشم برات و این افت قیمت دور از انصافه 13 میلیون طی 1 سال و نیم واقعا چرا؟ به نظر من تمام این مشکلات ناشی از سیاست غلط فروش خودرو توسط مدیران می باشد سیستم فروش این شرکت تماما بر پایه فروش اقساطی آن هم بلند مدت تکیه دارد و همین مورد باعث شده که خودرو صفر مدیران در داخل بازار از نمایندگی ارزان تر باشد مثلا 315 صفر داخل نمایشگاه 43 تومان به فروش می رسد جالب این است که همان خودرو داخل نمایندگی بیش از 44 تومان قیمت دارد این نقص مدیر فروش و مسئولان این شرکت است که تنها به فروش خودرو خود اهمیت می دهند به هر نحوی و متاسفانه در بازار ایران پیشتاز این امر شرکت مدیران خودرو می باشد و شرکت های چینی همچون جک ، لیفان ، برلیانس با کنترل فروش اقساطی خودرو و پیش فروش و تحویل های مدت دار کاملا این امر را کنترل کرده و افت قیمت کم حتی به اندازه خودرو های داخلی دارند مسئولان و مدیران شرکت مدیران باید این مورد را در راس مسائل این شرکت قرار داده و با بررسی و گزاشتن طرح هایی که جناب آقای هاشمی مثال زدند و راه های دیگر این مشکل را حل نمایند و گرنه در آینده ای نه چندان نزدیک مدیران خودرو روند نزولی فروش و حتی روبرو شدن با برشکستگی کامل را که دور از ذهن هم نیست تجربه خواهد کرد امیدوارم حداقل یک نفر مسئول از آن شرکت محترم صدای مشتریانش را بشنود
16 آذر 1395 ساعت 10:34
+ فاضل جبری زاده تولون
سلام به دوستان .منهم 110سه سیلندر مدل87دارم بخاطر بی کفایتی نعمیرکاران نمایندگی مرکزی گرفته تا سایر نمایندگیهاش توی تهران بناچار به مکانیکی که وارد هست میدم وکار تعمرات ماشینمو انجام میده .حتی برای دیاگ زدن هم میگن باید نوبت بگیرید.خون همه مشتریانو کردن تو شیشه ما باید همگی یه پلاکارد بچسبونیم وبیاییم در نماینگی تا آبوشون بره .حتی فروشگاه قطعه هم دارند ولی موقع مراجعه نمی فروشند باید نوبت بگیری برای تعمیرات و اونوقت می فروشند.و......بماند
27 آذر 1395 ساعت 19:48
+ محمدرضا زارع ده آبادی
من هم از ایکس 33 خودم راضی هستم
14 دي 1395 ساعت 11:19
+ مجید سکوت
جناب اسکندر پور یادش بخیر یک موقعی اینجا همه تلاش میکردند تا به نحوه مناسب محصول معرفی بشه . واقعا الان حضور در این فضا جای تاسف داره
22 دي 1395 ساعت 10:48