سعيد پورصناعي

اطلاعات شخصی

  • تاريخ عضويت: 1395/08/01
  • بازديد از پروفايل: 224
  • محل سکونت:
  • تاریخ تولد: 1349/06/19
  • آثار ارسالی: 1
  • خروج

لیست دوستان

لینک های مورد علاقه

    هنوز هیچ لینکی ارسال نشده است
اين انصافه؟!!! ـ[40 بازدید] [4 امتیاز]

سلام

سال 94 يه 315صندوقدارنيو خريدم حدود 40م ، 2م آپشن نصب كردم شده 42م ، خرداد 95 خواستم با 10000 كاركرد بفروشم گفتن 35~34م ، بعد شركت گذاشته رو قيمتاش همون ماشين شده 42م بدون آپشن ولي هنوز همون 35م ازم ميخرن .

نه براي من خوبه نه براي ماشين ، به هردومونم برخورده ، حالا چيكار كنيم شركت محترم ؟!!!

اين انصافه؟!!!

نویسنده: سعيد پورصناعي 1 آذر 1395 ساعت 15:28
+ . صابری
آقا سعیدعزیزسلام همینطوراست که صاحب اول وآخراین خودروها خودمان هستیم .با فروش این خودرومیشه فقط پراید خرید اگربفروش بره مقصرخوده شرکت است که خدمات پس ازفروش درحدصفراست و لوازم وآپشین وقطعات این خودروها بخصوص درشهرستانها پیدانمیشه وتعمیرگاههای بیرون نمایندگی اصلادست به تعمیراین خودروها نمی زنندچون قطعاتش پیدا نمیشه و درضمن این خودروها طوری هستند که قطعات مشابه دیگرخودروها به آن نمی خورد
15 آذر 1395 ساعت 13:05
+ . صابری
ضمنا اگرقطعات این خوروها دربیرون نمایندگی باشه کلیه تعمیرگاهها به راحتی دست به تعمیرمی شوند و خرید و فروش این خودروها بیشترمیشه برای مثال خیلی خیلی کوچک اگرپراید شما در دورترین روستاهای ایران خراب بشه قطعات آن درهمان روستا پیدامیشه واگرخودروی MVM ما درشهرستانی نزدیک پایتخت خراب بشه اولین مشکل تعمیرگاه آزاد و قطعات آن موجود نمی باشد وهیچ کسی ازتعمیرآن سردرنمی آورندشاید این سیاست برای شرکت خوب باشه تا همه به نمایندگی مراجعه کنند ولی این را نمی دانند همین سیاست غلط شرکت باعث افت شدید این خودروها شده وبرای مثال دیگر پراید فامیل ما جمعه گذشته درخیابان خراب میشه و خودتان می دانید جمعه یعنی چه خوشبختانه درهمان خیابان یک تعمیرگاه جمعه بازبودو درعرض 15 دقیقه خودروتعمیرمیشه وحساب کنید خودروی من وشما MVM درهمان جمعه خراب می شد چکارمی کردیم نمایندگی ها مدیران خودرو تعطیل هستند وبیرون هم هیچ تعمیرگاه از ترس و نبوده قطعه به این خودرودست نمی زنندوآن موقع به نظرشما برای مدیران خودرودعا باید کرد و بگویم دسته شما مسئولین مدیران خودرو درد نکند....
15 آذر 1395 ساعت 13:05
+ سعيد پورصناعي
دوست گرامي جناب صابري سلام البته پر مسلمه كه خدمات پس از فروش لازمه هر تجارت موفقه و همينطور رضايتمندي مشتري هم شرط ثبات كاريه اگر رعايت نشه يا قدرت عملي كردن نداشته باشه به شرط اونكه مثله بعضيا تجارت انحصاري نباشه بازارش زمين ميخوره ولي منو شماهم با علمه جديد بودن محصول اونو خريداري كرديم و طبعا تا گسترده شدن خدمات مثله بعضيا كار داره ولي حفظ ارزش پرداختي منو شما نبايد به واسطه اين ضعف تضعيف تر بشه چرا كه اگه قصد بر ادامه مسير سودآوري و گرفتن بازار باشه تو هر قومي اول هواي دورو بريا رو دارن بعد دوستاشونو اضافه مي كنند مگه اينكه جريان چيزه ديگه اي باشه . اميدوارم با توجه به تنوع امروز اين برند راهي هم براي يكبار مصرف نشدنش داشته باشن
15 آذر 1395 ساعت 15:50
+ . صابری
آقا سعید جان کاملا با نظرات شما موافقم ما هم مثل شما خودروهایمان را دوست داریم و این انتقاد فقط بخاطردلسوزی به این خودروها که مظلوم واقع شده اند است نه تخریب واقعا حیف است این خودروها شیک ، زیبا با کلاس با این قیمت خوب دارد با دست یک عده یا سیاست های غلط شرکت به این راحتی درحال فروپاشی باشه وما نمی خواهیم جنین باشد وما یک پیشنهاد خوب وسازنده به شرکت دادیم که برای رقابت و مشترمداری و رضایت مندی و افزایش خرید و فروش این خودروها احداث چندین فروشگاه ، آپشین وقطعات درکلیه استانها شهرستانها و حتی روستاهای بزرگ دربیرون نمایندگی با نظارت کنترل خود نمایندگی کنندوآن موقع دیگرتعمیرگاهها به راحتی خودروهای را تعمیرخواهندکرد
15 آذر 1395 ساعت 20:56
+ قربان محمد تاجی پور
ریس نمایندگی بندر ترکمن بهم دروغ گفت که مشکل افت قیمت را حل کردیم . کو کجا
16 آذر 1395 ساعت 20:07
+ فـرهاد رنـجـبـر
ما چوب سادگی و اطمینان را می خوریم.
2 دي 1395 ساعت 11:34
+ افشين داورپناه
با این روش فروش مشکل افت حل نمیشه..فقط به فکر درامد هستن
5 دي 1395 ساعت 23:37
+ رضا عظیمی
با نظرات دوستان موافقم
7 دي 1395 ساعت 08:23