رضا عظیمی

اطلاعات شخصی

  • تاريخ عضويت: 1392/06/06
  • بازديد از پروفايل: 66169
  • محل سکونت:
  • تاریخ تولد: 1344/01/01
  • آثار ارسالی: 2691
  • خروج

لیست دوستان

لینک های مورد علاقه

    هنوز هیچ لینکی ارسال نشده است

رونمایی از نسخه تولیدی کونیگ‌زگ رگرا ـ[73 بازدید] [13 امتیاز]
وقتی کونیگ‌زگ در نمایشگاه اتومبیل ژنو در سال گذشته، مدل «رگرا» را در قالب یک کانسپت به نمایش گذاشت، آمار عملکرد اعلام شده برای آن، تهاجمی سنگین به قلمرو فراری، پورشه و مک‌لارن محسوب می‌شد. ولی اکنون که یک سال از آن زمان می‌گذرد، رگرا در فرم تولیدی‌اش در نمایشگاه ژنو معرفی شده و خوشبختانه آمار عملکرد آن دقیقاً‌ همان حالت علمی‌تخیلی موجود در کانسپت سال پیش را دارند. Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera البته «رگرا» دقیقاً جواب کونیگ‌زگ به هایپرکارهای هیبریدی پورشه، مک‌لارن و فراری نیست و این افتخار مختص مدل دیوانه‌وار و مگاکار One:1 است. در مقابل، کونیگ‌زگ در مدل رگرا، در واقع برای پیشی گرفتن از مدل جدید بوگاتی شیرون تلاش کرده است. Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera کونیگ‌زگ رگرا که از تنظیمات بسیار سفارشی در شاسی استفاده می‌کند، از یک موتور ۵ لیتری دو توربوشارژر V-8 برای پیشرانه بهره می‌برد که قدرت خود را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد. در همین حال، سه موتور الکتریکی برای اضافه کردن نیروی پیشرانه کار گرفته شده‌اند که ۲ تای آنها به چرخ‌های عقب متصل هستند و موتور دیگر به میل‌لنگ مرتبط است. این موتورها انرژی خود را از پک باتری ۴/۵ کیلووات‌ساعت و ۸۰۰ ولتی دریافت می‌کنند. Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera کونیگ‌زگ این سیستم پیشرانه هیبریدی منحصر به فرد را «دایرکت درایو» نام نهاده است که در آن سیستم انتقال قدرت در رگرا با یک سیستم هیدرولیک متصل به چرخ دنده انتهایی جایگزین می‌شود. وقتی رگرا از حالت ایستاده شروع به حرکت می‌کند، کوپلینگ هیدرولیک باز می‌شود و پیشرانه خودرو به صورت کامل با موتور الکتریکی تأمین می‌گردد. وقتی خودرو به راه می‌افتد، کوپلینگ بسته می‌شود و موتور الکتریکی برای پُر کردن قسمت پایین منحنی گشتاور، به میل‌لنگ می‌پیوندد. Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera حالا از اعداد و ارقام عجیب‌وغریب برای قدرت رگرا بگوییم. خروجی سیستم پیشرانه این خودرو، در مجموع برابر ۱۵۰۰ اسب‌بخار و ۲۰۰۰ نیوتن‌متر است. در نتیجه این هایپرکار سوئدی می‌تواند در عرض ۲/۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. البته سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، برای شتاب این خودرو ممکن است چندان سرعت بالایی نباشد؛ چرا که رگرا می‌تواند در ۶/۶ ثانیه، سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و در ۱۰/۹ ثانیه، سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. همچنین برآورد کونیگ‌زگ از زمان رسیدن رگرا به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت، تنها ۲۰ ثانیه است. اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، یک پورشه 918 اسپایدر که از هر نظر یک هایپرکار محسوب می‌شود، نسبت به رگرا به ۳ ثانیه زمان بیشتر نیاز دارد تا به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera به گفته کونیگ‌زگ، مدل تولیدی رگرا نسبته به کانسپتش در سال گذشته، ۳ هزار تغییر داشته و این آپگریدها چیزی بیشتر از پوسته ظاهری هستند. استفاده از ساختار سبک فیبر کربنی باعث شده تا رگرا به وزن نسبتاً کم ۱۵۹۰ کیلوگرم دست پیدا کند. این در حالی است که این خودرو از یک بسته بزرگ باتری نیز بهره گرفته است. ksegg-regera-production-spec-geneva-2 ksegg-regera-production-spec-geneva-1 Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera اگر هم این آمار عملکرد، ذهن شما را دچار سردرگمی کرده، شاید بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که رگرا با سیستم عامل اپل کارپلی و وای‌فای داخلی نیز همراه است. [دانلود ویدئو]
فرستنده: رضا عظیمی 14 اسفند 1394 ساعت 17:11
+ بابک عباسی
دستتون درد نکنه
24 اسفند 1394 ساعت 07:52
+ افشين داورپناه
تشکر
19 مرداد 1395 ساعت 18:18